Кав’ярні самообслуговування – інноваційний вид ведення бізнесу, який стає все популярнішим в Україні. По суті, кав’ярня самообслуговування представляє собою автоматизовану точку продажу кави, коли кожен клієнт може самостійно вибирати напій і задавати пристрою параметри його приготування, аж до вибору найдрібніших інгредієнтів (сиропи, топінги, спеції). Всі дії проводяться в автоматичному режимі шляхом натискання на кнопки, оплата також реалізується в самостійному режимі.
Кав’ярні самообслуговування мають низку переваг:
- Швидкість обслуговування клієнтів, напої готуються дуже швидко.
- Індивідуальне обслуговування кожного клієнта. Завжди є можливість приготувати напій з урахуванням особистих переваг.
- Доступність апарату 24/7. Багато кав’ярень самообслуговування розташовані в місцях постійного доступу. Тому випити каву о 2 годині ночі не стане проблемою.
Відкриття кав’ярні самообслуговування – вигідний бізнес, який має:
- Низькі операційні витрати (повсякденні).
- Мінімальні витрати на відкриття і високий рівень автоматизації.
- Можливість масштабування та відкриття нових точок.
- Лояльність клієнтів.
Однак, якщо ви вирішили відкрити кавовий бізнес такого типу, то маєте розуміти важливість проведення своєчасного обслуговування кавового апарату самообслуговування.
Регулярне обслуговування кавового апарату самообслуговування дозволяє:
- Знизити ризик поломок до мінімуму.
- Зберегти максимальні смакові якості кавових напоїв.
- Збільшити термін служби апаратів для приготування кави.
- Підтримати позитивний імідж кав’ярні.
Необхідність в обслуговуванні, як часто потрібно звертатися?
Сервіс кавомашини самообслуговування передбачає регулярне технічне обслуговування, а також своєчасне чищення та декальцинацію.
Незважаючи на великі переваги відкриття кав’ярні, їй потрібне регулярне технічне обслуговування, причому проводити його власними силами не вдасться. Це пов’язано з тим, що:
- Використовується складне професійне обладнання, яке час від часу потребує перевірок і налаштувань.
- Висока інтенсивність використання, яка призводить до швидкого зносу деталей.
- Необхідність надання клієнту гарантій якості продукції, а це нерозривно пов’язано з справністю та чистотою кавових апаратів.
Основні види обслуговування включають в себе:
- Щоденне обслуговування – чищення, поповнення запасів інгредієнтів для приготування напоїв, перевірка робочого стану.
- Щотижневе – глибока чистка, змазка механізмів, перевірка з’єднувальних елементів.
- Щомісячне – технічне обслуговування спеціалістом, заміна расходників.
Технічне обслуговування автоматизованої кавомашини включає в себе комплекс заходів, які спрямовані на підтримку обладнання в робочому стані, забезпечують високу якість кави. В комплекс заходів по обслуговуванню кав’ярні входять: чищення та дезінфекція, заміна фільтрів, прокладок, інших расходників, калібрування апарату, перевірка електричних з’єднань.
Чищення кавового автомату самообслуговування та декальцинація – обов’язкова процедура, яку слід проводити регулярно, хоча б 1 раз на 2-3 місяці. Це забезпечить високу якість кавових напоїв та підвищення рейтингу закладу.
Які популярні проблеми та поломки кав’ярні самообслуговування?
Виділяють такі найчастіші проблеми у роботі кав’ярні самообслуговування, які пов’язані:
- З подачею води. Можуть бути викликані засміченням фільтрів, несправним насосом, тріщинами та перегинами трубок.
- З подачею кави. Причина — засмічення кавомолки, дозатора кави.
- З приготуванням напоїв. Причина — низький тиск, неправильна температура при нагріві води, несправність парогенератора.
- З електронікою. Частіше всього викликані збоєм програмного забезпечення, пошкодженням сенсора, несправними датчиками рівня води, температури.
- Зі збоєм платіжної системи, наприклад, коли не приходить оплата, несправності у роботі приймача купюр та копійок.
Як вирішити проблему з кав’ярнею самообслуговування?
Якщо ви помітили проблеми у роботі вашого кавового апарату, можливо, йому потрібне технічне обслуговування, чистка, декальцинація, ремонт, сервіс. Ремонт кав’ярні самообслуговування, а також повний сервіс ви можете замовити в компанії uservis.ua. Наш сервісний центр пропонує весь спектр послуг з ремонту та обслуговування кав’ярень будь-яких марок і складності.
Вартість ремонту кав’ярні самообслуговування розраховується індивідуально. Щоб провести оцінку та дізнатися точну ціну, зв’яжіться з нами за номерами, вказаними на сайті.
З нами проведення технічного обслуговування та ремонту вашої кав’ярні самообслуговування – легко. Тому що ми: надаємо весь спектр послуг, маємо власний склад запчастин, співпрацюємо з виробниками напряму, з технікою працюють кваліфіковані спеціалісти, даємо гарантію на всі послуги.