Питання і відповіді

Популярні питання та відповіді на них

Відповіді на питання

Електроприлади стали незамінними помічниками у житті кожної людини. Складно уявити новий ранок без кавоварки, адже чергова чашка кави створює атмосферу затишку та умиротворення на душі. Сторінка «Питання-відповідь» дає можливість швидко знайти інформацію на запитання, що часто задаються.

Наша компанія професійно займається сервісним обслуговуванням кавових апаратів будь-яких моделей та різного рівня складності поломки. Висококваліфіковані фахівці, безумовно, полагодять будь-яку техніку даного типу.

Замовити ремонт кавоварки досить просто. Необхідно зв’язатися з компанією на нашому сайті, зателефонувати за номером +380674945533 або безпосередньо привезти вашу кавомашину в офіс.

Після діагностики співробітники зв’язуються з клієнтом та приступають до ремонту.

У разі поломки кавоварки в жодному разі не варто самостійно розбирати та намагатися виявити чи полагодити несправність. Необхідно зв’язатися з нами та доставити електроприлад до нашого офісу (в межах Києва та області працює наш кур’єр, також можемо отримати вашу кавоварку службою доставки, або ж чекаємо вас особисто).

Найкращий варіант – довірити роботу кваліфікованим професіоналам. 

Залишіть свій номер телефону у відповідному віконечку, і ми обов’язково передзвонимо: дамо відповіді на всі питання, що цікавлять, а також обговоримо всі нюанси і тонкощі з приводу ремонту певної одиниці техніки.

Зв’язок з клієнтами безперервний і здійснюється у зручний для всіх час.

Оплата послуг здійснюється після закінчення виконання всієї роботи і обов’язково в найзручнішій для клієнта формі – готівковим або безготівковим розрахунком.

Гнучка система знижок та бонусів дозволяє отримати безперечну вигоду.

Вартість ремонту певного електроприладу безпосередньо залежить від ступеня поломки та необхідності замінювати будь-які комплектуючі деталі. Точну вартість можна буде визначити після огляду та діагностики.

Ціна діагностики коштує від 100 до 250 грн, в залежності від виду кавового обладнання. 

Фото несправної техніки у будь-який момент можна надіслати в зручний месенджер (Telegram, Viber, WhatsApp) на номер +380674945533, щоб негайно отримати відповідь, ознайомитися з масштабами поломки та розрахувати, які витрати потрібні.

Такий варіант дуже зручний і практичний, особливо у випадках щільного графіка зайнятості, а також значної відстані від офісу Uservis. Проте не всі проблеми кавоварки можна визначити лише за фото. Більш точну вартість можна визначити після діагностики інженером у майстерні.

Наша компанія має свій особистий величезний склад запчастин, тому для нас не важко знайти всі необхідні деталі до найрізноманітніших моделей техніки. Вкрай рідко ми можемо не мати певної запчастини, але в такій ситуації менеджер по запчастинам самостійно займається пошуком.

Якщо клієнт бажає, щоб для ремонту використовували його запчастини, ми готові розглянути такий варіант.

Проте в цьому випадку гарантія на запчастини не поширюватиметься.

Якщо кавоварка перестала варити каву, можна припустити, що причиною цього став вихід із ладу блоку заварювання. Але, у будь-якому випадку, варто провести діагностику обладнання, адже можливі інші варіанти. Для консультації ви можете звернутись за номером телефону +380674945533 або привезти вашу кавоварку до нас в сервісний центр за адресою м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27.

Оформляючи замовлення на ремонт, важливо вказати модель та виробника кавового обладнання. Ми зможемо зайнятися ремонтом певної техніки, маючи в наявності необхідні запчастини або можливість замовити їх у наших партнерів. У деяких випадках виходить підібрати аналоги необхідних запчастин від інших виробників.

Менеджер компанії обов’язково зателефонує після закінчення ремонту пристрою. Простежити за процесом ремонту можна самостійно, скориставшись послугами нашого сайту на сторінці «Відстежити ремонт». Будь-якої миті можна дізнатися, які саме виконуються роботи і коли кавовий апарат можна буде забрати після ремонту.

Наша компанія дає гарантію після проведення ремонту, адже всі встановлені деталі високої якості та майстри з належною відповідальністю відносяться до кожного поставленого перед ними завдання.

Гарантія не розповсюджується на ремонт тільки в тому випадку, якщо власник кавомашини надає свої запчастини.

Якщо буде можливість підібрати або замовити необхідні комплектуючі, тоді ми обов’язково полагодимо будь-які, навіть дуже старі моделі даних приладів.

Якщо ви знаходитесь у межах Києва або області, наш кур’єр може забрати і привезти кавоварку до нас у сервісний центр. Якщо ви знаходитесь в іншому населеному пункті, ви можете скористатись послугами комфортної для вас служби доставки.

Проте якщо ви маєте можливість привезти кавоварку самостійно, ми будемо раді чекати вас у нас за адресою м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27.

Причин може бути декілька: зламалась помпа, кавомашина забита накипом, в гідросистему потрапив сторонній предмет тощо.

Точна причина поломки визначається під час діагностики у сервісному центрі.

Потрібна професійна діагностика, оскільки причини можуть бути різними.

В даному випадку не працює кавомолка. Після діагностики ми визначимо причини поломки кавомолки, а після узгодження з клієнтом, зможемо відремонтувати і замінити її.

Важливо стежити за чистотою пристрою та акуратно ставитися до електроприладу. Своєчасно проводити очищення від накипу та не використовувати хімічні засоби, які можуть завдати великої шкоди.

Не варто очищати кавоварку оцтом або лимонною кислотою, краще звернутися до сервісу. Під дією даних речовин можуть стати непридатними важливі деталі, які доведеться повністю змінювати.

Наші менеджери зі збуту кавового обладнання дадуть відповіді на всі питання і допоможуть обрати кавоварку відповідної моделі і за доступною ціною.

5/5 (3 відгука)